21 Kasım 2012 Çarşamba

nesnevi...

SERKAN IŞIN
NESNEVİ / ŞİİR / CAN / 2002 / 74 sayfa

Serkan Işın nesnelerin bir sesi olduğunu kabullenmiş, daha doğrusu bilmiş ve onların sessiz sesi olmuş kitapta. Başka bir pencereden bakmamızı, başka pencereler açmamızı başka pencerelerin varlığını kabullenmemizi dillendiriyor.

Kitaptan  Şiir: Nefs’in Zikr’iyse şiirinin bir bölümünü aktaracağım sadece:

Bakır bir tel üzerine çıkıyorum
Kağıdın her başına oturuşunda
Anımsamak altın
Şiir simya
İşliyorum garip formüllerle birlikte
Yüzümün herhangi bir yerinde peydahlanan
Hüznü
Sakince susuyor iç geçiriyor dağılıyorum
Gümüş kırılması ile sözün
Anımsıyorum her şeyi birden
Ve kalem bana sizleri çırılçıplak gösteriyor

Öyle üzülüyorum ki
Bedenime aldanıp beni insan
Ellerime aldanıp beni melek
Gözlerime aldanıp beni azrail
Sözlerime aldanıp sizden saymanıza sf:62-63

Taylan Köken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder