2 Temmuz 2012 Pazartesi

bahname...

KÜÇÜK İSKENDER
BAHNAME / ŞİİR / OM / 2000 / 87 sayfa

Adı Küçük İskender ama şiiri gerçekten Büyük İskender…
İkinci Yeni’nin yeryüzü veliahttı olarak yaşamaya devam ediyor. Sorumsuzluğu kendine bakmaması… Ama bakarsa da bu şiirler çıkmaz korkarım…
Onu tanıdığım günden beri okuyorum. Hem şiirlerini hem de yaramaz düzyazılarını...  

Kitaptan devam edelim:

buruşmuş hayatım, bir kabahat gibi
hatta bir kabahat gibi YOKMUŞUM! Sf:8
*
bize bir tek hasret ve ihanet kalacak, inan
bize bir tek, hüzün imgeli sevinçler! Sf:11
*
serin olur ihanet akşamları sf:16
*
unutulmuş bir imha kuralı gibiyim! Sf:17
*
Totem:
önce yaratılanın
sonra yaratılana
küs sunmasının imi sf:46
*
saçlarını t arıyor gözlerinden b akıyor sf:47
*
taylan bahar boyunca
tespih aşk karalamaları, sf:56
*
ben oyuncaklarımı hiç öpmedim
hep onlar sarıldı bana.. kim bilir
yalnızlık bitince ne başlayacak sf:63
*
ihanetlerimize katma dostluk vergisi dahildir! Sf:66
*
oysa-ilkin-herkesten önce – yalnızlık vardı sf:76
*
aman be şinasi, üzüldüğün şeye bak
hiçbir ölünün güzel olmaz ki zaten elleri sf:80

Taylan Köken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder