17 Temmuz 2012 Salı

kitaplık 32...

KİTAPLIK SAYI:32 / DERGİ / YKY / 1998 / 248 sayfa

Yapı Kredi Yayınları’nın sürekli yayını olan edebiyat dergisinin 32. sayısıdır.

Dergiden notlarla devam edelim:

Aşk derdini kime anlatayım
Ben aşk içindeyken yok kimsem Esrar Dede sf:17
*
Aşk yeteneği insana verildiğinden beri
Herkes gücünce aşk çılgını oldu Gülten Akın sf:27
*
Baktım bir kaplumbağa suya uzanamıyordu
suyu biraz öne çektim

En sonra bir ağacın
konuşmasını geçirdim deftere

Rüzgârın çıkması gibidir şiir
dedim girdim sonra derin sessizliğe İlhan Berk sf:30
*
Hiç bilmediği bir yere
gidip duruyor bir deniz

Parçasıyım ben bütünün gördüklerimin
Gördüm, görünmeyen yoktur İlhan Berk sf:31
*
Uçsuz, kımıltısız akan
Zamana usulca bırakıyorum. Tuna Kiremitçi sf:42
*
Ama zaman ucuca eklenmiş sigarlar değil,
Zaman merdiven değil
Her adımda bir yukarı çıksın.
Zaman, belirsiz bir merkezden
Her tarafa doğru
Halka halka genişleyen bir deprem. Tuna Kiremitçi Sf:43
*
Ozanların soyu tükenebilir belki, ama
Şiir hiç susmayacak. Gustavo Adolfo Becquer sf:53
*
Saç sefadan, tırnak cefadan uzarmış. Başar Başarır sf:65
*
İnsanları değiştiremezsin
Onlara yalnızca biraz sevgi verip
Almalarını ümit edebilirim. John Done sf:216
*
İyi dostlar, iyi kitaplar
ve dingin bir duyunç:
işte ideal yaşam bu. Mark Twain sf:221

Taylan Köken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder