16 Haziran 2012 Cumartesi

babalar en aptalca şeyleri söyler...

BRUCE LANSKY – K.L. JONES
BABALAR EN APTALCA ŞEYLERİ SÖYLER / ANLATI / PAPİRÜS / 1996 / 96 sayfa

Kitabın arkasından aktaralım: İşte her şeyi bildiğini düşünen babalar ve çocuklarına bunu kanıtlamak zorunda kalan aileler için mükemmel bir armağan kitabı.
·        Patron benim, benim dediğim olur.
·        Niçin? Çünkü ben öyle istiyorum.
·        Bana sorma annene sor.
·        Niçin harçlık istiyorsun?
·        Ben senin yaşındayken harçlığımı kendim kazanırdım.
·        Seni beklemiyorum, gazete okuyorum.

Ve bunun benzerleri bir çok anlamlı(?) anlamsız sözler söylerler babalar. Kimden mi biliyorum, ben de babayım çünkü.

Bence Babalar Günü için kitap düşünenler için ilginç bir seçim, tabi bulabilirseniz. Bir de kitabın sonunda kendi babanızın resmini yapıştırabileceğiniz bir sayfa ve ardından babanızın “abes sözleri” bölümü var…

Taylan Köken 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder