5 Haziran 2012 Salı

bu kitapta sen nerdesin?

EGEMEN BERKÖZ
BU KİTAPTA SEN NERDESİN? / ŞİİR / OĞLAK / 1995 / 89 sayfa

Egemen Berköz’ün şiir kitapları Oğlak yayınları tarafından komple yayınlanmıştı. Bu şiir kitaplarının sonuncusu Bu Kitapta Sen Nerdesin? kitabıdır.

Reklam sektöründe metin yazarı olarak çalışan Berköz’ün şiirleri askerliğini öğretmen olarak yaptığı dönemden. Sonra bu şiirlerinden seçki olarak iki şiir kitabı daha çıkmıştır.
Şiiri, benim anlayışıma göre etkileyici değil. Ama bu son kitabında diğer iki kitabına göre daha derli toplu şiirler bulunmakta.

Kitaptan devam edelim:
sonra
bana sesler getirdi karanlık sf:20
*
bir kedim bile yok üstelik bir kedim bile
yalnızlığım bile tamam değil sf:22
*
her şiiriyle kendini yalanlayan ben sf:35
*
Güneşten korurken kendini
gölgeye çarpılma. sf:45
*
Gün gelir ölüm de anı olur sf:89

Taylan Köken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder