17 Haziran 2012 Pazar

haramzade...

UĞUR DÜNDAR/HALUK ŞAHİN
HARAMZADE / ANLATI / AD / 1995 / 223 sayfa

Alt başlık: Arena, Halil Bezmen’in Hazinesinin Peşinde: Belgeli Bir Araştırma Gazetecilik Serüveni.
Kitabı okuduğumuzda bu serüveni aynı bir dizi belgesel veya haber programı gibi sade, akıcı, fakat bir o kadarda sürükleyici tadıyla hemen bitiriveriyorsunuz. Bu haberin bir aşamasında Haluk Şahin ile birlikte hareket ettiğinden olsa gerek kitabı da onunla birlikte yazmış veya onu kitaba ortak etmiş.

Kitabın baş kahramanı; Halil Bezmen. Mağdurlar; Türk Halkı ve şirket çalışanları… Kitabın trajedisi; yıllarca çalışarak isim ve servet yapan ve hayırsız bir evlat yüzünden sıfırlayan aile efradı…

Bu kitabı bulup okursanız, iş hayatında neler yapılmaz bunları da öğrenebilirsiniz…

Not: Halil Bezmen ne yapıyor dedim kendi kendime ve Google’da araştırdığımda YouTube’da yayınlanan iki videosunu gördüm. İzledim. Cemil Barlas ve Nail Keçili ile birlikte Pazartesi Sohbetleri diye iki bölümlük video çekilmiş. Kanaatim Halil Bezmen’in yaşananlardan hiçbir ders çıkarmadığıdır… O havası, olaylara ben merkezci yaklaşımı tüm bunları hak ettiğinin de delili. Ama önce kitap, sonra video!       

Taylan Köken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder